今日又係返工- -..
好正- -
聽日同後日放假..
但又係冇錢收..
今個月得千6$人工/口\
唉..請得太多假....
今日..- -我發現左一樣野..
我有個"on9"同事係後房到睇咸書- -..
個"on9"同事就係我之前提過果個全7仔都好憎佢既果條友仔..- -
條友今日係咁偷懶- -..
之後有次佢入左後房..
我睇死佢又偷懶..
所以諗住扮入去拎糖食之後睇睇佢做咩..
之後..我一打開房門..
見到個on9同事企左係台隔黎..
台上面...有本咸書打開左..
果陣時我扮睇唔到..
之後話拎糖食..
睇佢個樣好似好驚- -..
最後我又走返出去做野..
但我走返出去..
唔知點解好想罵臭佢- -..
我心諗..大佬- -你睇咸書都唔好係公司睇啦..
好心你買返屋企慢慢睇囉- -on9..
最仆街既係..條友係偷公司d倉貨咸書黎睇..
擦開左..睇完..又痴返埋放返原位..
頂..條友真係on9..
唔只係佢行為- -..
佢個樣都.........
你有機會自己黎新寶城7仔到睇睇佢- -..
你就會發現- -..
點解佢會咁黑人憎..- -
生得樣衰唔係罪..心地好就得啦..
佢呢個人生得樣衰之餘心地仲差到仆街..
行為又囂張..on9..
唔怪之得全7仔d人(無論阿姐..經理..新人)都好憎佢- -
我都真係愈來愈憎佢- -..
唔係講笑..
最後我想講既係......
經理..你可唔可以唔好編佢同我係同一個時間返工/口\
我頂佢唔順...- -
爛gag:今日同係m群到同cs隊友傾計..
我突然話:no photo=9up(冇道理=9up)
之後t仔(佢搞事)話:冇相=9up?
我話:冇道理=9up呀- -...無相..- -
t仔:有道理先唔=9up?
t仔:你去食屎<--咁有道理定冇道理?
我話:睇睇條友- -係唔係值得去食屎
t仔:=.=haha
t仔:笑了
(其實我都唔知算唔算係爛gag- -..我見t仔話笑左..就打上黎)
(本身唔係用呢個..仲有另一個同小七傾計果陣搞出黎既爛gag..但.....)
(我唔記得左- -)..嘿
打得太多啦..唔打好累..
睇埋花樣少男少女就訓啦..
敏敏- -唔該晒你叫醒我..
|