東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 2
累積人氣: 1001
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 4 日  星期三   驟雨


2008-06-04 分類: 未分類

今日又係返工- -..

好正- -

聽日同後日放假..

但又係冇錢收..

今個月得千6$人工/口\

唉..請得太多假....

今日..- -我發現左一樣野..

我有個"on9"同事係後房到睇咸書- -..

個"on9"同事就係我之前提過果個全7仔都好憎佢既果條友仔..- -

條友今日係咁偷懶- -..

之後有次佢入左後房..

我睇死佢又偷懶..

所以諗住扮入去拎糖食之後睇睇佢做咩..

之後..我一打開房門..

見到個on9同事企左係台隔黎..

台上面...有本咸書打開左..

果陣時我扮睇唔到..

之後話拎糖食..

睇佢個樣好似好驚- -..

最後我又走返出去做野..

但我走返出去..

唔知點解好想罵臭佢- -..

我心諗..大佬- -你睇咸書都唔好係公司睇啦..

好心你買返屋企慢慢睇囉- -on9..

最仆街既係..條友係偷公司d倉貨咸書黎睇..

擦開左..睇完..又痴返埋放返原位..

頂..條友真係on9..

唔只係佢行為- -..

佢個樣都.........

你有機會自己黎新寶城7仔到睇睇佢- -..

你就會發現- -..

點解佢會咁黑人憎..- -

生得樣衰唔係罪..心地好就得啦..

佢呢個人生得樣衰之餘心地仲差到仆街..

行為又囂張..on9..

唔怪之得全7仔d人(無論阿姐..經理..新人)都好憎佢- -

我都真係愈來愈憎佢- -..

唔係講笑..

最後我想講既係......

經理..你可唔可以唔好編佢同我係同一個時間返工/口\

我頂佢唔順...- -

爛gag:今日同係m群到同cs隊友傾計..

我突然話:no photo=9up(冇道理=9up)

之後t仔(佢搞事)話:冇相=9up?

我話:冇道理=9up呀- -...無相..- -

t仔:有道理先唔=9up?

t仔:你去食屎<--咁有道理定冇道理?

我話:睇睇條友- -係唔係值得去食屎

t仔:=.=haha

t仔:笑了

(其實我都唔知算唔算係爛gag- -..我見t仔話笑左..就打上黎)

(本身唔係用呢個..仲有另一個同小七傾計果陣搞出黎既爛gag..但.....)

(我唔記得左- -)..嘿

打得太多啦..唔打好累..

睇埋花樣少男少女就訓啦..

敏敏- -唔該晒你叫醒我..