今日都係冇咩野做..
訓到1點..懶床懶左陣..返工..
返7仔- -d顧客愈來愈串..加煩
好鬼死火- -
估唔到我今個月得1千6人工- -
算啦...買唔到psp/電腦
買3..買褲..買眼鏡..染髮算啦-0-
老mei原諒我lu- -
總放低左- -唔使煩..
上次佢一嬲- -..
搞到我成晚冇訓- -..
第2朝隻眼紅晒- -...估唔到..
其實我覺得我身邊既人..愈來愈遠離我..
好似以前咁..
係到多謝2位既留言A_A..(
如你地所講..好彩最後冇事..
爛gag:如果有人向你示愛..
但你又想拒絕人地...
咁點講好?
教你..你可以咁講:
請等等...我繽紛樂緊..(其實呢個gag係抄高登- -..但係佢本身唔係示愛..係D不雅野黎..所以我將佢改左佢..貼上黎A_A..)
(因為真係好鬼死爆..我聽完係咁笑..D FD聽完我講都係咁笑..嘿)
希望唔會話我侵犯板權啦- -..
|