今日都係好悶..
唉..又返工..
為錢..冇計..
但係..
今日埋數清機果陣..
唔知點解小左50$..
唔知搞咩- -..
唉..部1號機係咁hand..
收錢果陣又唔彈d錢出黎= =..
你想點呀= =1號機..
跟住梅姐..同阿期再幫我數數d錢..
都係小左50$..
可能係壞機果幾次冇退貨
但我記得自己冇收小左錢..一定
梅姐都覺得奇怪..
點會小50$咁多..
本身諗住打比經理講..
點知經理打黎7仔搵我..
叫我唔使驚..佢聽日返黎搞..
仲叫我唔好係收錢果陣拎銀包出黎找錢比人..
聽完之後知咩事..
andy條友仔打比經理話我囉..
都唔知佢有心定冇意..
全7仔入面冇人仲意彩佢..
佢勁黑人憎..
阿期都話佢成日扮晒野..
經理都話佢成日偷懶..做野慢..係咁做錯野..所以將佢d返工時間調隨最小...
個個都叫我小心佢- -..(連我阿媽都叫我小心佢..)
開頭我對佢冇咩介心= =
佢想扮野由佢扮..- -
依家真係要小心佢- -
做7仔收工果陣..
一定要比其他人查下袋..睇下有冇偷野走..
平時條友仔唔帶袋= =..
今日唔知點解帶左個幾令既袋黎..
梅姐要查佢個袋果陣..
條友仔唔肯比梅姐查..就咁走左..- -
佢今日仲同我講..佢要辭職..
睇黎佢身有屎..- -
梅姐懷疑果50$關佢事- -..
我都覺..但佢唔會咁害我掛- -
我都冇得罪佢- -..
不過講真..
我都愈來愈憎佢..- -
唉..唔知點解..好唔想一個人..
好想身邊有個人陪下我..
但一諗起之前點比人玩..
就會覺得好傷..令願得返自己一個人..
可能對其他人黎講唔算係d咩..
但係我心目中...
佢比任何苦既野更要苦..
比任何傷口更要傷...
諗起果d深淵既日子..
自己係點樣過...點解會過到..
跌倒受傷後..
就算傷口已經好返..
但係條疤痕都會一直存在..
永遠留係你心入面..................
打得太多添- -..
多謝大家係到聽我發up風...
爛gag:興世無爭=乳細毛增- -?
呢排搞果d gag都唔記得晒..
所以搵左舊既放上黎...
|