東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 14
累積人氣: 970
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 6 月 1 日  星期日   晴天


2008-06-01 分類: 未分類

今日都係好悶..

唉..又返工..

為錢..冇計..

但係..

今日埋數清機果陣..

唔知點解小左50$..

唔知搞咩- -..

唉..部1號機係咁hand..

收錢果陣又唔彈d錢出黎= =..

你想點呀= =1號機..

跟住梅姐..同阿期再幫我數數d錢..

都係小左50$..

可能係壞機果幾次冇退貨

但我記得自己冇收小左錢..一定

梅姐都覺得奇怪..

點會小50$咁多..

本身諗住打比經理講..

點知經理打黎7仔搵我..

叫我唔使驚..佢聽日返黎搞..

仲叫我唔好係收錢果陣拎銀包出黎找錢比人..

聽完之後知咩事..

andy條友仔打比經理話我囉..

都唔知佢有心定冇意..

全7仔入面冇人仲意彩佢..

佢勁黑人憎..

阿期都話佢成日扮晒野..

經理都話佢成日偷懶..做野慢..係咁做錯野..所以將佢d返工時間調隨最小...

個個都叫我小心佢- -..(連我阿媽都叫我小心佢..)

開頭我對佢冇咩介心= =

佢想扮野由佢扮..- -

依家真係要小心佢- -

做7仔收工果陣..

一定要比其他人查下袋..睇下有冇偷野走..

平時條友仔唔帶袋= =..

今日唔知點解帶左個幾令既袋黎..

梅姐要查佢個袋果陣..

條友仔唔肯比梅姐查..就咁走左..- -

佢今日仲同我講..佢要辭職..

睇黎佢身有屎..- -

梅姐懷疑果50$關佢事- -..

我都覺..但佢唔會咁害我掛- -

我都冇得罪佢- -..

不過講真..

我都愈來愈憎佢..- -

唉..唔知點解..好唔想一個人..

好想身邊有個人陪下我..

但一諗起之前點比人玩..

就會覺得好傷..令願得返自己一個人..

可能對其他人黎講唔算係d咩..

但係我心目中...

佢比任何苦既野更要苦..

比任何傷口更要傷...

諗起果d深淵既日子..

自己係點樣過...點解會過到..

跌倒受傷後..

就算傷口已經好返..

但係條疤痕都會一直存在..

永遠留係你心入面..................

打得太多添- -..

多謝大家係到聽我發up風...

爛gag:興世無爭=乳細毛增- -?

呢排搞果d gag都唔記得晒..

所以搵左舊既放上黎...