今日傻傻地- -...
下午2點半諗住自己去練波..
點知行到半路..
醒起..係wo..今日係星期6..
- -d人放假...籃球場好多人打..
我又同d人唔熟..
算- -返屋企..
今日係第一日返工..
返7仔..
冇得返工果陣就想返- -
有得返工果陣就唔想返- -唉..
不過都開心既..學下野..
一去到換完3..
經理教我入雪櫃上貨..
好凍呀入面- -
凍到手同腳都彊晒..鼻都紅既- -
之後教收銀- -...
係咁禁錯制囉我- -..
之後有次仲唔記得找返200$比人..- -
嘩- -好彩最後冇事..人地令女唔同我計A_A
之後返到11點..放工..
估唔到都有中5既人返夜班..
不過睇佢樣唔似中5- -...
唔記得問佢咩名添- -..
聽日返下午3點至11點..加油...吼\口/
今日...放工太夜...所以冇搵你..
呢排都可能搵唔到你..唉..好掛住你..
爛gag:同fd唱k...佢唱"我的最愛"..
之後我話..我的最愛..唔係加網址入去既咩- -...
點會拎黎唱..- -
|