東 WesKer﹏。
為你而打這日記..
每天都在等著你﹏。
=]...
wesker22
暱稱: 東
性別: 男
國家: 香港
地區: 西貢區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2008-07-16
2008-07-10
2008-07-07
2008-07-05
2008-07-02
文章分類
全部 (62)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 62
留言總數: 118
今日人氣: 9
累積人氣: 965
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 5 月 17 日  星期六   晴天


等你的10天.. 分類: 未分類

今日傻傻地- -...

下午2點半諗住自己去練波..

點知行到半路..

醒起..係wo..今日係星期6..

- -d人放假...籃球場好多人打..

我又同d人唔熟..

算- -返屋企..

今日係第一日返工..

返7仔..

冇得返工果陣就想返- -

有得返工果陣就唔想返- -唉..

不過都開心既..學下野..

一去到換完3..

經理教我入雪櫃上貨..

好凍呀入面- -

凍到手同腳都彊晒..鼻都紅既- -

之後教收銀- -...

係咁禁錯制囉我- -..

之後有次仲唔記得找返200$比人..- -

嘩- -好彩最後冇事..人地令女唔同我計A_A

之後返到11點..放工..

估唔到都有中5既人返夜班..

不過睇佢樣唔似中5- -...

唔記得問佢咩名添- -..

聽日返下午3點至11點..加油...吼\口/

今日...放工太夜...所以冇搵你..

呢排都可能搵唔到你..唉..好掛住你..

爛gag:同fd唱k...佢唱"我的最愛"..

之後我話..我的最愛..唔係加網址入去既咩- -...

點會拎黎唱..- -