sor呀..老mei..
我知係我on9..
我真係冇同條煩友講你d野..
佢問我你d野..我只係9up比佢..
我當佢d野係廢話..
我唔係話你錯..
話你衰人..
當時我冇睇你msn講既野..我只係一味亂up野..
我知自己好撚on9..自私..好狗..
明明係我錯..
仲要為左自己面子係條煩友面前做戲..
我冇再理條煩人..
我真係唔係有心激嬲你..
就算你唔當我係fd..封我msn都好..
希望你可以原諒我..最多我以後唔會再係你面前出聲..唔會煩你..
激嬲左你..令我諗返起以前..
我就會問返自己..
知唔知點解你細個會孤令令一個人..?依家你明白啦..
對唔住..阿婉..
應成左你既事..
我做唔到..我最後都係忍唔住........嘻.
盡左力..忍左好耐啦都..嘻
對唔住老mei
我真係冇心架..
原諒我啦..
|