- `信* '.
新鮮曲奇出爐啦><
wesn1000
暱稱: - `* 飛 '鳥. °.﹒
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又就黎番學啦~
變回波平如鏡既日子lo...
考試?
我在做什麼呢...........
學michelle係cl堂打英...
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 110
今日人氣: 0
累積人氣: 919
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 31 日  星期六   晴天


~提早生日~ 分類: 未分類

今朝,原本可以訓到7點幾嫁...但係我個家姐要賣祺!!!勁早起左身用電腦,嘈埋我起身t_t

算啦.之後自己正左個叉燒拉面食(日式嫁>w<)

再之後係屋企打機.....打到1點幾....老豆突然番黎!嘩....嚇鬼死我,我立即坐係地下扮睇緊電視(近住插so位~)

擦插so^^好在..無事發生過~~lucky=]]

之後唔夠一陣....d裝門師伕上黎裝門...好ya...屋企toilet有番對門啦~~

跟住就去左提早過生日lo~~(但係係同姑姐)

點慶祝?係sushi係灣仔~~

食左$301蚊!!有8析姐好彩...呼~~

番到屋企冇野做...訓左係張床到..但係唔小心訓左@@

但係錯有錯著,唔洗做家務,老豆做哂^^

睇電視啦....下次再講''



2009 年 10 月 30 日  星期五   晴天


用咩野主題好呢?? 分類: 未分類

今日其實又係冇咩野發生,最主要都係test已經算test完啦!!

點解?因為星期一只係test eng.要溫嫁咩?>#<

放學之後都係去左田徑....雖然今日冇體能訓練,但係都好好玩^^

開始跑左4個圏就開始要做既野啦.....

跨欄!!雖然都唔知算唔算啦..但係勁正,不過正傷左小小t_t兩隻哂腳

好彩都冇咩事^^但係聽日唔同我家姐打波lo~~

食dinner先,唔講~~



2009 年 10 月 29 日  星期四   晴天


過得咁快既...d時間 分類: 未分類

咁就過左3日lo~~太快啦!!d時間過得!!

test過左3日,都唔知算唔算順利....應該都算既=]]

今日test maths.估唔到咁易呢^^

好啦...雖然唔想講番入女廁個件事,但係我都要講番!!

今日,我啊媽叫我叫miss打俾佢.....咁好啦...我就叫左miss打俾佢^^

之後,我啊媽講番件事點解咁唔公平....(個處罰)

之後點知.....個miss聽完之後.....就問我個男仔都有入去咩(黃偉星)-  -''?

我就問反佢...你唔知咩?

嘩....神奇!!我同coco都講過好多次佢有入過去....但係e家?佢變左做真係睇水!!勁

mr.chan~~你勁啦,幫d air cadite幫到出哂面啦~~

唔講e件事住...

今日lunch,同平時一樣咁~一班人又係2樓又係1樓到唔知做咩!!算啦....好悶啊



2009 年 10 月 28 日  星期三   晴天


不公平就是不公平!!! 忿怒 分類: 未分類

好啦!!講番上星期五既事先!!(入女廁)

頂!!個死人miss鐘(h .e)幾勁...條油話我同coco係同一個廁格唔知做咩囉!!!**冇野好講囉!!

講番星期五發生咩野事先!!

就係呢...個日田徑之後,我借左部手提俾coco啦..之後佢入左女廁同佢啊媽講野...點知佢傾左勁耐!!我就沖左入去~~但係呢我只係係個門口個到前小小(當然個時冇人先入啦=]])黃偉星就自己唔知做咩事都沖埋入去!!(入左廁格!!)但係我連廁格都冇入去囉!!跟住miss鐘就入左黎發現我地!!佢就講左句:星期二先處罰我地!!

到左星期二啦!!發生左咩野事呢-  -?神奇lo~e家成件事變左另一回事!!就係...我同coco係同一個廁格唔知做咩同黃偉星哥哥變左做睇水!!!wow~~勁啊

跟住..........可喜可賀!!我一個black mark,coco一個detention,黃偉星??都係一個detention!!!

咩野事啊?咩野叫睇水?我e家明白啦^^就係係廁格睇水!!睇廁所水~~神手

我?變左同coco有野既人!!勁啊!!我鐘意個個唔係佢囉!!就算係咁又點啊,我只係一個from3生炸!!on99

coco?佢就好可憐lo~~女仔去女廁有錯><各位女仔,以後去男廁啦....

咩野料姐e家!我係門口個到前小小就叫係叫做係廁格入面,而係廁格入面就係睇水...哈

black mark??好ya去join''火雞計劃''

經過e件事我先知....!去廁所都有好多學問嫁!!!!



2009 年 10 月 26 日  星期一   晴天


!!!十月廿六日!!!(加左小小野) 分類: 未分類

今日係10月26日lo~~有某某人生日~~祝佢生日快樂^^

今朝俾人4點幾有一個電話打黎...仲要唔講野~~我係咁喂佢,佢都冇應機!!嘈醒左我囉...跟住訓唔番lo~~

坐係張床到望風景....都幾靚~仲要涼涼地,勁舒服^^

之後呢.......同matterw哥打左唔係3定4埸信長2v2係kyo到..頂!!!埸埸d人都走!!!!咁冇品嫁,冇d家敎=]]

玩完唔知第3定4埸,matterw哥叫我再玩過!!不過冇玩到~因為....想11,2點先再玩過>w<

9點鐘左右做左個乖乖仔,落左m記溫sci.

係m記個到買左個板燒雞通粉''睇戲''~.~

有兩個傻仔(一個30歲左右啦,一個6,70歲)係到嘈..勁正><

又爆粗又大聲,聽得好清楚**話咩野打尖跟住係到嘈=.=''睇到笑左

之後仲要叫埋警察囉~~幾勁

跟住都係乖乖地係到溫sci.     p.s係咪好乖呢-   -!?

番屋企之前我去左買杯廿四味先番去...

岩岩番到屋企個時...我個前媽突然間打俾我,叫我落銅鑼灣食野囉=.=''but佢琴日同左我on9家姐講左,氬係又冇同我講(死kai子)

最後都係冇去!!!

唉~~好悶啊,msn又冇人on,平時傾開msn個d人又冇on,仲有個成日係朝早8點on msn個個又唔係香港t_t喊ing

算....都唔打blog lo~~諗黎諗去都冇野打

唔講,閃人8

係就係話唔講,但係番左黎,咁唔講都唔得.....(想講^^嘩卡卡)

好多人病呢....你地快d好番啊!!唔想你地病!!!