今日係10月26日lo~~有某某人生日~~祝佢生日快樂^^
今朝俾人4點幾有一個電話打黎...仲要唔講野~~我係咁喂佢,佢都冇應機!!嘈醒左我囉...跟住訓唔番lo~~
坐係張床到望風景....都幾靚~仲要涼涼地,勁舒服^^
之後呢.......同matterw哥打左唔係3定4埸信長2v2係kyo到..頂!!!埸埸d人都走!!!!咁冇品嫁,冇d家敎=]]
玩完唔知第3定4埸,matterw哥叫我再玩過!!不過冇玩到~因為....想11,2點先再玩過>w<
9點鐘左右做左個乖乖仔,落左m記溫sci.
係m記個到買左個板燒雞通粉''睇戲''~.~
有兩個傻仔(一個30歲左右啦,一個6,70歲)係到嘈..勁正><
又爆粗又大聲,聽得好清楚**話咩野打尖跟住係到嘈=.=''睇到笑左
之後仲要叫埋警察囉~~幾勁
跟住都係乖乖地係到溫sci. p.s係咪好乖呢- -!?
番屋企之前我去左買杯廿四味先番去...
岩岩番到屋企個時...我個前媽突然間打俾我,叫我落銅鑼灣食野囉=.=''but佢琴日同左我on9家姐講左,氬係又冇同我講(死kai子)
最後都係冇去!!!
唉~~好悶啊,msn又冇人on,平時傾開msn個d人又冇on,仲有個成日係朝早8點on msn個個又唔係香港t_t喊ing
算....都唔打blog lo~~諗黎諗去都冇野打
唔講,閃人8
係就係話唔講,但係番左黎,咁唔講都唔得.....(想講^^嘩卡卡)
好多人病呢....你地快d好番啊!!唔想你地病!!! |