e兩日唔知發生咩野事喎.....朝朝都3點幾自己彈起身@@
好在,唔夠5分鐘又訓番!!
今朝同平時一樣6點幾起左身.跟住就落左老豆間茶餐廳做冇人工既waiter@@
唉....佢仲要叫我攞本書落去有時間既話溫下喎!!!(點知10點幾個時真係有d時間,咁都俾佢講中@@)
但係想溫都溫唔到,不過唔係因為太嘈(雖然e排都係咁)~~
一直咁樣做到12點幾,好在老豆請左另一個waiter,如果唔係我死鬼左係到同唔會溫到個幾分鐘(好重要家個幾分鐘-.-''
跟住老豆唔知做咩事好好死咁叫我去屋企落下付近個間新開叫做''上壽司''既壽司鋪頭!!
再跟住就番到屋企同大我兩分鐘既家姐嘈一嘈就開始打e個blog lo~~
有d野加左....
妖妖妖妖妖!!!!講真唔想爆粗,但係唔知點解e家勁想爆!!!!!
唔知做咩事好想發火,但係發唔到....性格問題啦可能!!!!!覺得所有野都好煩!!!!!!算....... |