- `信* '.
新鮮曲奇出爐啦><
wesn1000
暱稱: - `* 飛 '鳥. °.﹒
性別: 男
國家: 香港
地區: 東區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
又就黎番學啦~
變回波平如鏡既日子lo...
考試?
我在做什麼呢...........
學michelle係cl堂打英...
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 110
今日人氣: 0
累積人氣: 921
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2009 年 10 月 23 日  星期五   晴天


不明主題~ 分類: 未分類

啊!!!test啦....一直都冇心情溫書...shxx!!!灰哂!

總值$xxx既禮物已經送出!!唔知佢鐘唔鐘意呢??希望佢鐘意啦~~

係第一個小息個時....有人叫我寫封信俾佢..但係都係勁無奈咁寫左!!

好悶啊!!!

之後,放學俾個fuxxing face既人係cL room留左我地十分鐘......

再之後,當然係田徑啦..都係今日好累...由朝到晚都係....唉

最灰既係.....田徑完左之後coco借左我部電話t_t 但係之後佢唔知點解講起miko(係唔記得左點解=]]   )

佢就叫我溝佢@@但係我意為佢只係攞左部電話玩啦...點知佢sd左句.....唔講^^

跟住佢入左女廁,我完本係出面等家,點知佢又想sd多封....我就沖左入去@@又點知....miss鐘(home E個個)入左黎...之後佢就話星期二先......

啊!!!!!!點算好????????T_T喊ing~~



2009 年 10 月 21 日  星期三   晴天


我錯!!!! 分類: 未分類

今日有人好不幸!!!個個就係ada啦~~一野唔小心..俾我推左落樓梯!!sorry啊!!真係sorry啊!!

今日其實都過得幾好!!因為講左想講既野....但係勁白痴咁唔記得左想講d咩,只係講左小小@@

心情幾好^^好到推左人落樓梯*w*笑

不過算啦.....我自己都俾人整傷左....一個名叫河馬既人介我隻手t_t好在唔死得

今日係i.h堂幫手整壁報,整左兩個自己^^一個係正常人,一個係.....evil>w< ~yaya~凸要睇自己上黎睇

跟住......冇野講..放學~~

但放學又唔想咁早番屋企咁就去左打羽毛球lo~~我要加油加油,打好羽毛球.....但係有d傷心(因為......唔講^^)灰



2009 年 10 月 18 日  星期日   晴天


又係一個無聊既一日~~ 分類: 未分類

e兩日唔知發生咩野事喎.....朝朝都3點幾自己彈起身@@

好在,唔夠5分鐘又訓番!!

今朝同平時一樣6點幾起左身.跟住就落左老豆間茶餐廳做冇人工既waiter@@

唉....佢仲要叫我攞本書落去有時間既話溫下喎!!!(點知10點幾個時真係有d時間,咁都俾佢講中@@)

但係想溫都溫唔到,不過唔係因為太嘈(雖然e排都係咁)~~

一直咁樣做到12點幾,好在老豆請左另一個waiter,如果唔係我死鬼左係到同唔會溫到個幾分鐘(好重要家個幾分鐘-.-''

跟住老豆唔知做咩事好好死咁叫我去屋企落下付近個間新開叫做''上壽司''既壽司鋪頭!!

再跟住就番到屋企同大我兩分鐘既家姐嘈一嘈就開始打e個blog lo~~

有d野加左....

妖妖妖妖妖!!!!講真唔想爆粗,但係唔知點解e家勁想爆!!!!!

唔知做咩事好想發火,但係發唔到....性格問題啦可能!!!!!覺得所有野都好煩!!!!!!算.......



2009 年 10 月 17 日  星期六   晴天


blog?? 分類: 未分類

好!!!終於開始第一次打blog啦!!!雖然唔知打咩,但係有咩就打咩~~唔想煩

(不過我都係唔係好識用qooza,所以決定.....我個blog應該唔會正d咩野上去同改d咩野)

田徑隊勁正,我一定要加油一定要練啊!!唔想放棄(可能啦@@)

熱愛田徑ing~~~

e家既時間係9點10分,由頭先6點幾開始,一直無無聊聊,白白痴痴咁過

勁悶囉!!!點解朝早咁小人on家!!!!早d起身唔洗死家

 

 

 

 

 

本人文章只屬吹水!!!>w<