westlife
暱稱: ﹏Mr.•曦﹏
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
....
Bryan定Kingsley??
無聊...
....
放假...
文章分類
全部 (89)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
好友名單
網站連結
尚無任何連結
自訂欄位(一)
尚無任何內容

2010 年 7 月 21 日  星期三   晴天

Bryan定Kingsley??

而排又無無聊聊過一日,,,

啲功課就每日做一課....

之後就打機囉@@,,,

前幾日,,我阿媽突然之間叫我改英文名-3-...

叫我改英文名叫Kingsley喎-3-,,,

我心諗叫Kingsley會俾人笑囉-3-......

你地話叫Kingsley好定Bryan好??,,,,

叫Kingsley就型啲,,,,叫Bryan就平凡啲,,,,,

刊登時間:2010-07-21 05:53 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]





訪客留言 (返回 westlife 的日誌)


tom0449 於 2010-07-21 07:24 PM 發表:
你最尾果幾句-,-
成個痴漢咁orz
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



a0431666 於 2010-07-21 06:45 PM 發表:
c0mm3nt
叫咩都冇所謂喇
視乎你點睇嫁姐
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



fatki527 於 2010-07-21 06:31 PM 發表:
comment:)
叫返Bryan算啦你.
Kingsley發夢啦你..一定比人笑.
一系叫Kingston啦你wakaka
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



laylaylay123 於 2010-07-21 06:26 PM 發表:
1.cm;)
叫kingsleybryan;p
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]