琴日嬷嬷打黎,話爺爺就唔得..叫我赶去見佢..
當時心都慌曬..就沖左落去搭的,當時4:50分.
我住藍田,赶到去沙田威爾斯親王醫院度搭的用左12分鐘..
之後沖左上去..握住爺爺隻手,一直同佢講野..
因佢之前中左風,佢講d野我唔係听得好清楚..但我听到一句[好辛苦..]
我喊左出黎..忍都忍唔住..唸起婆婆走左..依家佢都就走..
屋企人一個一個甘离開..個種感覺好難
醫生話佢依家因個肺有個腫瘤,只要一爆開,就係甘先
已到左末期
等下學完結他又要赶去見佢..
因我唔識路..只好搭的..
一次110-130..來回都好係野,但屋企人重要d
希望有奇蹟啦..=P
|