話說琴日一早起身 10:00 12:30走去搭車1:30左右到屯門
之後同班Friend唱k
有:我 . 細佬 . 纯 . 108 . SS . 啊哩 . 銀包 . 啊3 . 狗仔??
唱到8:00 - -!! 坐都坐到死...
唱左n首歌 - -
去左n次厠所..
玩左n次 comdun- -"
銀包佢-.-一開波拿個dun出黎掉人- -!!
全部人都哧到走曬佬-.-
跟住佢拿個dun放d野飮落去,之後又拿黎掉人- -
望落去..白白地.....- -
又再次拿黎掉人
跟住仲要吹漲個dun- -!!
嘔心.............
------------------------------------------------
一路唱到8:00
跟住去吃野-.-" 行左去美吃天堂度- -
哇...爆曬人-.- 坐都無位坐
之後行左去第2度吃..d野超貴-.-
一個飯成48- -最平..所以少好多人
----------------------------------------------------------
搭西鐵去尖東..! 第1次搭西鐵!
d站名我都未听過xP"
去到尖東..原來就係尖沙嘴黎-___-"琴日先知..
之後去海旁度-.-超超..超超超.....超超超超超多人!!!
我第9條友分3隊拖住黎行-,-"
之後因人流管制..封路- -!OnJ-.-..........
兜左大路行-.-行到一大半-.-停左..前面封死曬- -
之後9條友圍左個細圈-.-..男外女內-_-
企左成個鐘响原位度-.-
倒數完-.-...逼住走-.-跟住各散東西~
返到屋企成3:00-.-
沖完涼,玩下war3 .. 6:30-.-......
今日訓到3:00几-.- Orz...玩野- -"
|