期待下年(2011)
有空入黎看看啦^^
whatabouttme
暱稱: aR__杰''
性別: 男
國家: 香港
地區: 觀塘區
« March 2015 »
SMTWTFS
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031
最新文章
大家好..好耐未上~say...
不付出果然没回报
好長時間都未上過""^...
........怎了????????...
爺爺~我永遠也是你的孫...
文章分類
全部 (40)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 40
留言總數: 59
今日人氣: 2
累積人氣: 661
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2010 年 1 月 2 日  星期六   寒冷


死火啦!!!!!!!!!!!!!!!! 不安 分類: 未分類

死啦死啦死啦....................我咩功課都未做!!!!

中作...通識...英文網上hw...................

我唸好多人都同我一樣掛

後日就返學,受死吧-.-"



2010 年 1 月 1 日  星期五   寒冷


倒數!哇-.- 疑惑 分類: 未分類

話說琴日一早起身 10:00 12:30走去搭車1:30左右到屯門

之後同班Friend唱k

有:我 . 細佬 . 纯 . 108 . SS . 啊哩 . 銀包 . 啊3 . 狗仔??

唱到8:00 - -!! 坐都坐到死...

唱左n首歌 - -

去左n次厠所..

玩左n次 comdun- -"

銀包佢-.-一開波拿個dun出黎掉人- -!!

全部人都哧到走曬佬-.-

跟住佢拿個dun放d野飮落去,之後又拿黎掉人- -

望落去..白白地.....-  -

又再次拿黎掉人

跟住仲要吹漲個dun- -!!

嘔心.............

------------------------------------------------

一路唱到8:00

跟住去吃野-.-" 行左去美吃天堂度- -

哇...爆曬人-.- 坐都無位坐

之後行左去第2度吃..d野超貴-.-

一個飯成48- -最平..所以少好多人

----------------------------------------------------------

搭西鐵去尖東..! 第1次搭西鐵!

d站名我都未听過xP"

去到尖東..原來就係尖沙嘴黎-___-"琴日先知..

之後去海旁度-.-超超..超超超.....超超超超超多人!!!

我第9條友分3隊拖住黎行-,-"

之後因人流管制..封路- -!OnJ-.-..........

兜左大路行-.-行到一大半-.-停左..前面封死曬- -

之後9條友圍左個細圈-.-..男外女內-_-

企左成個鐘响原位度-.-

倒數完-.-...逼住走-.-跟住各散東西~

返到屋企成3:00-.-

沖完涼,玩下war3 .. 6:30-.-......

今日訓到3:00几-.- Orz...玩野- -"