真係好無奈...本身我一黎英國第一間學校 科科都係set 1 , 唉....e+我科學 , 英文 去左set 4 仲係仲低哥班 , 得數學仲係set 1 , 唉, 真水皮 - w - 不過我會努力由set 4 去返 set 3 , set 2 直到升返上set 1為止 希望我得啦 ---------------------------------------------------------- 送給澳門的朋友 澳門的朋友 好唔好丫?? 考試得唔得?? 我唔洗考試 幾爽-.- 希望你地快d升上初2啦 我e+讀緊初3 出年 初4 (高1) lu 我地係唔同既地方 但係我地都要一齊 +油 * 1000 丫 最後 希望大家 留個 c.m 仔 thx ^^