我啊=.=??今日又係冇咩做.. 今日活動課完左...去左天堂打機.. 同埋阿梁+俊..之後撞到x麗..咪一齊去打囉.. 跟住跟住呢...咪叫我老豆拿左張號碼比我,.. 之後去左狗仔場到預場啦咁就-=.-.. 同鄭x維跑根本一定慢過佢既=.=不過我win左軍佬.. 跑第二..係咪好叻仔啊=.=?? 之後咁就返左屋企啦............. 今日完全完全是悶悶也~~ p.s 今日超衰..我8點9先起身*(唔好唔記得我住係水坑尾嫁) 跟住用超快超快既神速9點9個半字落左去打的.. 但係個的士佬衰格到..行到30幾蚊囉好冇..唉..冇錢中~><