whlsue
暱稱: 【 S!U` ❤ TzuMi*】_]]
性別: 女
國家: 香港
地區: 黃大仙區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
2009-08-12
2009-08-07
2009-08-05
2009-07-31
2009-07-27
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
最近訪客
最近沒有訪客
好友名單
今日系2009 年 7 月 3 日  星期五哇!   天氣晴天~


2009-07-03 分類: 未分類

今日朝早8點起身..牙媽又去沙頭角-_-

10點幾同家家到左mega box,見到有架穿梭巴士,岩岩又睇到上面有豆豆同李浚傑...

4個人去搵1早到左ge狗恩*_*..之後睇d人溜冰,細細個已經甘勁~_~"(我連著滾軸鞋都會跌囧rz,,,自卑..)

之後再傾多陣就上左去唱k lunch..

3個鐘入面::

*發現李浚傑唱歌真系幾好聽*0*

*發現狗恩把聲好"un耳"

*發現狗恩都吾系好了解我- -(我地最中意TWINS?!!!!! \___/)

*發現我同家家真系好中意cut 歌(其實1早慣左xP)

*發現唱左成個鐘,冇首系完整甘唱完-3-"

*發現個鰻魚餐幾好味@v@

*發現豆豆把聲好搞笑,假音,和音出曬黎xD

*最後發現原來許志安首歌好岩豆豆唱*0*...笑死左

原本家家同我仲點左首愛多80年架,,不過最後都淆左-3-"

第1次同佢地3個唱,感覺OK吾錯,,,希望下次都1齊唱到-V-~~~

唱完之後豆豆同李浚傑就出MK,,,

本身想行下街,,但系好無聊,所以就番左屋企~~

今日系甘.

發表時間:2009-07-03 05:13 PM  [ 編輯日誌 ] [ 分享至FACEBOOK ]



訪客留言 (返回 whlsue 的日誌)


plkyan 於 2009-07-04 09:51 AM 發表:
個首Twins我係點比Tina「聽 」唔係比佢唱
仲有
我地都有姆首完整嫁
3個鐘入面都有4,5首啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]



Tinahkh 於 2009-07-03 09:53 PM 發表:
CM`
狗恩系天癩哇..哈哈`
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]