熱到傻左,,
今日幫牙妹去牛頭角到拎身分證,,
但系初頭吾識路~_~..行左成半粒中先搵到,真系曬到媽媽都吾認得-____-"
um..佢張相都影得幾好丫,起碼似番佢本身個樣,
但佢似乎吾多滿意,嫌個樣吾夠可愛~_~"...
11歲啦,仲要幾可愛,,,走番囧囧路線把啦~(學胡囧囧甘話-0-)
唉,,,雖然我系家姐,佢系細妹,,但系d待遇吾同甘多..
我10歲個陣,好多野都系自己做番,,,-___-
衣家佢1過左牙婆屋企,,牙媽就成日系到打電話俾佢-0-+
---------------------------------------------------------------------------------------------------
大家聽吾聽到我個blog d 新歌牙?
聽5聽到都出下聲~~
|