whyc520
暱稱: 小狼
性別: 男
國家: 香港
地區: 元朗區
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
最新文章
886
崩潰
斷啦斷啦
電話......
大家好!
文章分類
全部 (19)
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
日誌訂閱
尚未訂閱任何日誌
好友名單
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
日誌統計
文章總數: 19
留言總數: 44
今日人氣: 6
累積人氣: 989
站內搜尋
RSS 訂閱
RSS Feed
2008 年 3 月 25 日  星期二   晴天


唉...死得啦....唔識跑步啦>< 分類: 未分類

死啦!今日我部左我啊媽出去睇電話(佢想買),之後睇完啦,佢話佢要出沙田,今日叫我自己食野先,(講真我冇所謂,日日都係咁啦,好happy)之後我咪番左屋企lo,點知番番下落雨wo...之後我咪跑番去lo,點知.........................

我跑幾百米我都覺得累啊><我太內冇跑步啦,星期二長跑隊練習我又唔去,死啦,應該就坭跑大沙漠啦(pe堂),之後我番到屋企,我立刻攞番部健身單車出坭,keep住35k/h咁踩左半粒鐘,之後,我決定每日都琅踩番半粒鐘單車,keep番好d唔好咁慢...

= =哈哈........






訪客留言 (返回 whyc520 的日誌)


Babywuwu 於 2008-03-27 11:34 PM 發表:
唔知點解總係覺得你篇篇diary都係係度曬命-3-"
算啦~大沙漠又係你地快嫁喇....[好灰心]
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]

網主回覆

都話我而家跑兩跑就累啦= =
Posted at 2008-03-28 10:45 AM   [ 編輯 ] [ 刪除 ]



s033123 於 2008-03-27 03:48 PM 發表:
你好有恆心喎
加油啦
[ 回覆 ] [ 封鎖 ] [ 刪除 ]


訪客名稱:
電郵地址: (不會公開)
驗證碼:  按此更新驗證碼 (如看不清楚驗證碼請點擊圖片刷新)
俏俏話: (必需 登入 後才能使用此功能)
[ 開啟多功能編輯器 ]