今日,我如常咁晨早起左身發白日夢,係我發夢既期間,我係到琳~如果我真係留級...轉左校之後會點呢?d同學又會點呢?有d可能會覺得好開心...(但係我肯定冇人會傷心!= =定多冇反應)之後我心琳,我係唔係真係會留級呢?我轉左校又會唔會好似而家咁呢?有冇幫助呢?
如果我係天才就好啦~唔洗咁煩,但係我唔係丫~咁又點呢?咪又係咁樣繼續番學同學習...唔通死左佢咩?轉校姐~
有咩方法可以令我成績好d呢?如果有講俾我聽下丫><thx
今日,我終於知道自己其實好幼稚,以為d功課夜得齊就得其實唔係!係你要自己上堂用心,做功課其實係幫你溫習,以唔係d老師無聊到京我地冇野做而俾既垃圾!
|