12月1日
今日好早就起左身啦(10點) ~ 之後開左電腦 玩左一陣 等文茵嚟 ~ 1點左右文茵嚟左 哈XD我沖涼 之後果肚好痛牙 ~~ 3-4點左右出左元朗食野 去左元朗廣場果間M記 我家姐係果到反咁工 >< 之後我係我家姐果條隊買 哈XD佢比多果米落雞我 哈 ~~之後同文茵食一果 ^-^ 食完 行左陣 等小樺 等左一陣佢叫我地去先 我地去果陣 女人話冇[佬]要去夏村燒 勁5想去果到燒牙~之後我同文茵打比文茵果FD 佢幫我地云佬 好彩都有佬 哈XD 等到9傑嚟比左果小蛋糕佢好味牙 佢食得好開心 都講生日快樂啦 之後 開始燒啦 石梓健同智成到左 哈XD 之後玩 啦 玩左一陣 落左沙灘玩 之後佢地係到玩冰 ON9 係到拋...吊 正中我好痛 嗚嗚 之後10幾佢地就話要走 唉 ~ 之後都5知佢地要去邊 正到要我一果行反O企 火火火......油驚WOR 之後反到O企 沖涼 訓啦 ~~~
|