唉 今日病左 勁想死 午息 爸爸嚟學校摺我 上深圳睇傢俱...><1點睇到 9點幾 ...冇食野 勁肚餓WOR 嗚嗚 反到O企玩MSN 病死左 之後沖涼 爸爸云藥比我食 哈哈 比我拋左哈哈 因為真係好難食牙 >3< 之後比人捉左去訓 嗚嗚 ~~
比果CM我嚟過病人牙 @@