今日第一堂係體育堂 我帶左杉^-^夜香冇帶 但油想上 云人謝左一件杉比佢 之後佢著住被鞋上笑死左我地 好多人睇住 之後第3/4堂好眼訓 ><頂住5比自己訓....不過果先體育堂玩得太多啦 好累 哈哈 訓左一陣 ^_^ 之後上反堂5可以訓 要升f.4 之後上上上 上到想死 要頂一年 牙 不怕好快過姐 之後sd左一陣信息 哈哈開心死我啦 ^-^ 之後放學反左o企 勁眼訓 訓左一陣 文茵嚟左 玩左一陣 油訓左 哈哈今日5知點解勁累牙 ^_^之後反o企玩msn 笑死左我啦 比你知到左 !~~!~~!!~!!~
|