今日本來約好..黃社d人跳啦啦隊..講1:30係鍾屋村等..點知等到2:00都冇人..我就反O企..一陣PIKOR打比我...叫我落去帶佢睇房..之後細欣同頭盔唛左..我地諗左一陣..都係覺得隻舞5得...就5要果隻...哈哈..開心既係...細欣很教我地舞....哈哈...之後...跳左一陣..5:30左右佢地去左云文茵...食野....我反左O企...因為一陣油要反大陸食飯...想死!!~~~~]]]]
5打啦...哈哈...色打字既.就放低CM啦