唉....今日反學第一.2堂PE堂...我地玩[誇難]...開頭都得嫁...>3<...之後考試.....我好勇敢......咁跳..之後.....................牙~~~~~~仆街..-0-好痛..........之後有幾果死人頭係到笑...~~~火死我....堂SIR...5幫我燒毒...種要我去跑...吊..痛9死左我.......~~~!!唉..之後........佢很幫我燒毒啦..不過係攞火酒...勁想死........痛死左我......之後去左換杉......去左買野食.....上左去....5講啦..冇咩講..............!!
小濤生日11月4日..........有條幾果去~~!!!
比下面好哦....人家打邊佬...
其他我心中都魚左有D人會去.......不過問下先啦.......!~~~
有新相到...去相簿睇...5好笑死!
|