今日 1一起身..冇咩做...之後...同姐~!媽出左元朗....佢地去左買野..我睇..冇咩心水....之後上左堔圳...食飯..因為媽媽生日..我地好快咁上左去....去左一家酒樓..果到最低要食$$700=-=...之後爸爸有2果fd都係到.....之後我地叫野食..唉...佢地叫左勁多..d野勁貴.......食啦......食完比$果陣 .....吓死我...我地食左$$1700......不過d野食好好好貴.....唉....因為未有$$....所以未買到生日禮物比媽媽.....有$$一定買反.....哈哈...
媽咪.........生日快樂...有D肉麻^-^
|