*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*有一天幸福總會聽我的話﹏不怕要多少時間多少代價**
我也很想跟你做朋友
就你傻傻還不懂
我真的很想問 你是害羞還是太遲鈍
************************
你會聞到幸福晴朗的芬芳
wilai123
暱稱: *胡 LAI LAI
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 9 月 23 日  星期日   晴天


發燒啦..... 無奈 分類: 未分類

嗚嗚嗚...........琴晚...夜晚文茵同啤啤...蓓我...勁凍...坐坐下.....叫左9傑果d落嚟..點知死人石梓健冇帶野-=-...落到嚟冇野做.....坐左一陣....!!根住佢地反左o企.......我冇o企反><....勁凍..坐坐下落大雨......凍上加凍...有D想嘔....知後7點到我就反O企....係路上..成果人都冇力...死人咁....係咁仆街....反到O企....勁細聲開門老豆訓左係沙發到.....頂...5知老豆有冇睇到我呢><......本來想沖涼點知.......好云牙>>>>>>>就上左床訓.......之後訓左4果鐘(11點)媽媽叫左我地起身去飲茶頂起都起5到身.......之後姐幫我...X熱......39.8....根住係咁....升..頂5住....想死咁.........唉!......自己一果係O企...冇力起身食藥....好好彩..卜左落床...勁痛牙>>>飛左2點眼水...><...之後食左藥上反去...訓....仆街咩都冇食就食藥...果X勁痛,,,痛左成日......唉...果死人頭冇人性............風大雨大.唉唉咁就病左啦!!!!!!!!5打啦...想嘔...88