今日好正常咁起身..哈哈...之後文茵sd左果信息..問我謝中史書..我帶左反去...佢冇反學..氣死我啦...!!///之後上堂啦..上上上...........到食午餐...勁難食lor.....死人飯咁.....之後打鐘落左去...上左黃社社團大會...勁好笑lor....開頭..彬仔比人叫左去出..點知..佢5玩.....之後何B比人叫左出去...kai..kai地.........之後大頭同頭盔出左去玩..大頭v左..哈哈好開心牙.......之後勁多珍寶珠牙....比左勁多人牙....之後同佢地參加左啦啦隊...玩.....哈哈哈哈哈.........落左去....就同夜香上左藍社果果...妖!!!//點知..老林係到..仆制知道我5係藍社.....一直都冇野....我地諗住走..點知D死人頭5比.....死死死.....最後老林一果果叫走...吊勁7LOR....得我1果..頂頂頂><同佢傾左一陣..佢叫我星期一...睇反黃社D野...ON9嫁佢.......嗚嗚嗚........之後放學..諗住反O企...幫家姐買左雞比..點知文茵打比我.....叫我去云佢..嗚嗚得我一果....><..都去左...好像勁來冇見過咁....^-^..之後去到係咁跳舞-3-..........之後諗住反O企....佢地叫我玩多陣...之後佢地去左買酒...唉....咁就飲左...玩到..9點半就反左O企啦.....一果人行..勁驚牙嗚嗚嗚...><一落車.....跑得勁快..D人啤住左我..嗚嗚嗚...黑黑黑...5打啦......CM比我啦
|