嚟排少左好多人5比cm我..
都係9傑好比3果我...哈哈..見你咁好人....請你食蛋糕啦!///哈哈哈...我親手做嫁.....小儀都有..^-^....哈哈哈哈...
只要留下cm...就有蛋糕食嫁啦...............哈哈(高音笑)..哈哈哈哈哈(低音笑)哈哈哈(中音笑)