勁勁勁勁勁開開開開 牙.......><....好多多CM牙.......原來我咁多好朋友嫁......愛士你地啦~/;
哈哈.........講反現在色....唉...今日...有人幫我正反好電腦啦....都係好開心...不過條友仔食左我一包[公仔面]見佢幫我..幫佢煮啦..不知幾好食牙..~~...色香味都有...叻牙........哈哈哈.....之後正到.4-5點左右得左啦....送佢去坐車.....之後一果人反左O企....之後去左天瑞...姨姨新屋....食飯......~~我都好想你牙><啜啜啜....小文茵/
|