哈哈哈...今日..8點鍾起左身.......五好d野..就去左云細欣..之後.都5知要去邊....牙新油5講........話要驚喜....之後上左巴士(969)我訓左...哈哈........之後到左總站...細欣先同我講....話我地係上咁山頂......o咀........驚驚驚喜.........之後食完早餐...食左常餐...哈哈好開心..之後就上山頂...哈哈...下次上頂5會在坐...巴士會吓人........之後上左去我地係到玩.去左打機..唉牙新上到去5走......照左勁多相牙....之後上左立像館....哈哈勁好玩牙...我地著左果到比d杉..之後......玩..好多人睇住牙><....之後玩到5:59左右就走左...去左云....女人石梓健..9傑..佢地因為老恆..生日牙...哈哈...去到...開始燒啦...有一果[開心大發現]...[[原來9傑係5怕熱嫁..]]笑死左我 .....之後開心大發現2..石梓健係雞翼小偷, ....之後..燒完10:45..就走啦.......好快之後坐車....果肚好痛....!!!!...5之做咩事......之後佢地走左..我..5色坐車反o企.....行左勁來...先云到路. .......唉....之後沖涼訓啦.......88
老恆.......生曰快樂.<5色打你果名>叫你老恆啦...88
|