| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 9 月 16 日 星期日  |
| 無家可歸// |
分類: 未分類 |
琴日同文茵...去左云北江..食野.....到6-7點反左o企....反到出...我媽話上深圳...我勁勁勁5想上........^-^.....之後同家姐係o企..勁無聊牙.....出左去云文茵..去食野......勁餓.....之後9傑嚟左....//叫佢請...佢真係請...不過都會比反佢....哈哈.....///之後文茵同啤啤去左跳舞....我就同9傑食糖水...勁勁飽....^^....哈哈....之後都係去左云文茵.......佢地跳咁果陣我同9傑玩單單波...哈哈勁好玩lor..係低b左D.......之後去左云牙邊果...(5色打佢果名).....坐左一陣.冇野做......叫左石梓健落嚟玩........打牌....勁咁比人玩..-3-/...玩到多5點...反O企......點知反到去..家姐冇留門...嗚嗚嗚......就去左FD到.....沖涼玩電腦...咁晚都5知點訓.....嗚嗚.....佢都幾好人即..哈哈.....比間方我訓...不過係佢O企.....都係比反佢訓.........哈哈.....著後都係我訓左......打咁多先..><..晚安........
|
« | 44 | 45 | 46 | 47 | 48 | 49 | 50 | 51 | 52 | 53 | ... | 106 | »
|