今日...早上.....反學啦......學學學....同小靜一班.....就快笑死我啦...上堂上上下....正到我係咁笑吾停..><..之後....上數學堂.. 好叻..係咁答問題...哈哈^-^......到放學.....啦...同文茵..夜香..爪爪去左龍情.....><......冇$$$.................牙...><...嗚嗚嗚..///....之後文茵嚟左我o企云歌...哈哈... 之後..6:38我送佢去洪水橋係半路.....油站見到老馮同老林><吓死我同文茵...當我同文茵講即果一黑.......佢變左...劉長...跑得快....0-0我都o左咀........吓死我.....>3<.......之後佢坐車走左.我一果人行..果條黑蚊蚊即路反o企....嗚嗚......反到o企啦
哈.......留果cm牙.......吾該啦.................e-e....eeeeeeeeeeeee
|