今日反學等....大仙生日會.......等到佞3飯..我同雙如..香同2果男仔.....出左去買野....去到惠康...勁多人牙.....之後係咁買零食....買得超hi牙......哈哈.買左勁多....400幾牙!!!..........之後我地班會比左d啦....//反到去排隊啦勁大果太陽牙....熱死人....之後上左去..低條仆街講d野....勁反..!!之後反左班方.....勁多野食....一路食一路睇碟....好好笑...之後放左..同文茵去左亨...小濤同駱駝嚟左..哈哈..........玩死我啦........!!!!之後上左細欣到玩..................
{{{源來......狗會愛上駱駝.....}}
因為我地入左去之後.....隻狗係咁根住駱駝...哈哈....之後隻狗佢.......x其.牙....想死....駱駝勁驚..哈哈隻狗好既想姦左佢咁....哈哈../之後入左方...我同文茵...玩燒腳毛..哈哈小濤勁好笑........!!!!!^-^之後反左o企...發現我果電話係文茵到,...-0-....5打啦..
去沖涼啦.....好熱!!!0-0.........我發現...座我左邊果條友..好撚反...好想打佢....因為佢係我眼中..係低能的..!!!
哈哈.......請你放下腳上的cm......我就請你食蛋糕啦...好好味嫁!!!要學會信人//油其要信我....
|