唉..今日好黑牙...反學果陣..地左果手巾仔..嗚嗚我深愛的手帕...之後比人捉..(.....)哈哈..英文堂...好比心機咁上..因為..有叻比Miss話叻牙..哈哈'""之後中士...黃明機係咁爆粗..笑死我...哈哈...之後放左本來話去做d野..點知文茵油5去....5彩我.."好灰.上左陳c家到...講左一陣野...就同夜香去左...都ok啦..去到...6:30左右走左啦........之後去左夜香o企..>3<好令令牙..'佢媽媽反左..佢媽好好..對佢好好牙030....之後食飯...玩左陣msn..去左云石木辛健...佢地去跑...我同文茵5色行..嗚嗚迷路.10點30行到過去..佢地跑完...想死..之後過左銀座...見到2果大陸牙伯係到睇X書啦..係到講價錢..睇邊果低D...想死...之後跑左出去...之後去左天恆...公園坐左陣.......11點49左右反O企...哈哈.有好人同我講電話..冇咁驚啦..反到O企好眼訓/.88
|