| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 11 月 6 日 星期二  |
| 啦啦隊 |
分類: 未分類 |
今日係夜香到訓左 同6點左右起左身 約左女人一齊反 之後係元朗廣場買左m記早餐 唉 買左反去行後門 冇人捉笑死左 之後反到去野都未食就比文茵拉左入廁所帶眼鏡 哈哈 之後帶左一陣都8點幾啦 出左去排對 之後上到去就換啦啦隊杉同正頭果d 好煩牙 正左勁耐 時間過得好快 我地跳左1 /2次就出左去跳 之後 出左去跳 第一次D音樂錯左 之後開始跳 我X張牙 有到要自己一果人跳 嗚嗚 之後跳完勁開心 ^-^ 之後我地上左去 等睇分 哈哈 最火的是
我地比紅社嬴左哈哈笑死啦 勁火火火 社啦啦隊D人哭左 哈哈 勁5開心 我地發左火云鍾太出嚟 講 我地書邊到 云佢5到大頭好火叫左佢媽媽嚟 之後我地 同校長講 A左佢勁耐 比我地跳多次 哈哈 佢比啦 我地想跳多次 係因為我地想同紅社講 我地5係書左隻舞 卵地係書人少 等有D人笑得咁大聲 油5係跳得好過人 叫他收聲 笑咁大聲知5知7字點寫牙 不過我地都好開心 因為我地知道 我地係嬴左嫁 勁開心咁跳多次 第2次跳得好有自信 對自己有一定即分數 之後放左好多人嚟左好開心 有得BBQ 自助餐 神X牛流 唱K 打邊佬 哈哈 有人請 真開心 ^-^ 之後同文茵去左食野 好餓 晚餐 早餐 午餐都冇食 哈 去食M記 之後去左行街 嚟左我O企 我訓左文茵玩電腦 之後11點送佢去坐車 反O企 下年要加油牙
黃社(拍拍拍)
綠社(拍拍拍)
藍社(拍拍拍)
哈哈5會有紅社 因為紅社有D人太自大啦 笑得大聲果D呢!
|
« | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | ... | 106 | »
|