| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 10 月 21 日 星期日  |
2007-10-21  |
分類: 未分類 |
今日..9點幾比牙媽叫左起身...之後正野到10左右啦...去左飲茶...得我.媽.爸.飲左一陣...11:40左右去左元朗..云家姐..佢反咁M記..我去左睇杉...2% 果D啦.之後同家姐睇睇睇..買買買...哈哈.之後睇鞋啦....買完野...反O企...文茵嚟左云我...之後就跳舞啦..哈哈哈哈...........跳勁來牙...跳跳跳跳..跳完就上左我O企食飯..之後在跳過...之後就送左佢去坐車..一果人反O企...驚...勁多小強牙..想死.....之後一支箭..跑反O企...勁快....點知...5記左D舞點跳.....-0-...想死.....我5死都冇用牙><..嗚嗚嗚..............
為了F.4 我要加油牙.....姦巴爹....YOYO
|
« | 27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 32 | 33 | 34 | 35 | 36 | ... | 106 | »
|