唉..今日聽到一果朋友的消息..好5開心牙...為佢單心左一陣啦.....
唉....我明白到原來電視D大耳O...一D都5過分....條友仔係5還$$...5知想點...(5好諗我真係E為果電話地難左先得嫁)..當時諗住比多次幾會你啦...還到$$就當冇事啦....但係你冇左件事咁....色左你咁耐....我知道你係一果可以出買朋友既人嚟LOR....下次在見到你冇$$比既.....就5會在對你下氣....油話你哥比左$$你爸....油話你家姐比左$$你牙爸...(你叫我信你邊巨牙)..打比你牙爸..你牙爸話冇.....話5還$$.....叫我打999.....大佬...我一打999.你坐到18歲出嚟.........~]...E家5好當冇事....你5洗同你牙爸講牙.....嚟D事係你自己做出嚟嫁....5好云其他人幫你...見到你就火...~~~以下說話...係同2DXXX人講既.....有冇人可以同佢講反牙~~]
吾該...
今日的心情有如....火中的黑炭.........CM啦
|