..反學等放學....去左加州紅..唱k因為夜香生日..~]小儀lor左方先..之後我同小靜...夜香...美如.去左先...頭頭唱左一陣....之後文茵...爪爪嚟左.....在過左一陣....煙仔嚟左.....之後..唱唱唱....到4點幾..唱完....去左千色照相....哈哈7果人牙....之後行一陣就反左o企......之後..沖涼....因為牙爸生日所以去左天耀食飯...有人跳舞....吓死人牙...之後有果c奶殺手出左嚟...嘩~~吓死人...靚仔...~~點都5覺.....種要5著杉....想死..之後叫我爸快d走.....哈哈...日記完~~]
|