今日遲左比野人...sorry牙....之後比我媽罵勁5開心......0-0 之後冇咩心機上堂 就訓左 哈哈 之後等放學 放左同小樺 文茵去左北江 買野哈哈勁好笑 之後過左天恆云人lor 好好笑 之後食左慢頭 勁美味牙 哈哈 之後10點到反左o企 玩msn 做左低能兒童..有相睇嫁