今日...反學啦....頭果2堂訓...夜香叫我5比我訓(睇佢都真係好想升...F3咁^-^)之後小息冇咩$$唉........!!!佢1日5比$$我..我爸1日5比$$我...嗚嗚......小息同佢講左中秋一定要比我...^-^...一定要......之後上反去.....視藝..係娜姐教..佢對女仔勁好人..係咁玩D仔笑死我地......之後食飯牙....XXX果D啦....放學....去左2樓禮堂...做反假期業.好野..李靜坐我左面好開心牙....^-^.-0-..彬傑係咁叫我比佢抄...><...之後到5點半先放..放左因為冇$$的問題..反左O企....嗚嗚嗚//反到O企..教我細老....火死我...之後勁單..就訓左啦.....之後冇人叫我起身食飯><><...冇落飯比我.....好彩爸爸都冇食....佢地落左比佢..我就同爸爸食啦.哈哈..睇左陣電視...老豆要睇本港台...我要睇翠台...2果係咁打打打.......我V左啦....煩到佢....哈哈...之後睇電視啦.....
哈哈...連夜香都咁比心機...升上F4....哈哈.....我都5可能放鬆嫁.......KAKA
|