8/20
今日勁早起左身等文茵.....唉....起左身啦......出左去龍情等.....細欣..到左....食野...見到...海豚的媽媽.....7到牙,.洪水橋女色魔咁大家要小心.之後去左云希....問佢lor$$..佢話...泥果冇$果果冇$$....唉到3點幾.佢話天日比我...我煩死啦.......之後走左.....去左北江買野....之後去左細欣o企打麻雀...同佢哥....之後...飲酒...文茵知我天日要上飛機幫我頂左好多....><....多謝...之後..係咁死......嗚.....同文茵....都死左.....上到車之後5知點點點啦....之後今蕉起身就係o企啦.....oooooo
8/21
我要飛啦.......條友仔5比反d$$我......嗚嗚...叫左文茵幫幫手收......係咁講大話....fdlor.......唉....係咁88
我要走啦.邊果要手信牙...........[留下cm就會有嫁啦]
係生果....勁好味牙....你地一定要信我....我像冇信用即人咩....哈哈....
|