*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*有一天幸福總會聽我的話﹏不怕要多少時間多少代價**
我也很想跟你做朋友
就你傻傻還不懂
我真的很想問 你是害羞還是太遲鈍
************************
你會聞到幸福晴朗的芬芳
wilai123
暱稱: *胡 LAI LAI
性別: 女
國家: 香港
地區: 屯門區
訪客留言
最近三個月尚無任何留言
每月文章
好友名單
« June 2026 »
SMTWTFS
123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930
網站連結
尚無任何連結
最近訪客
最近沒有訪客
2007 年 8 月 1 日  星期三   晴天


婆婆入院 無奈 分類: 未分類

今日1點左右起左身...沖左涼.....正好D野....2點半出門口...去到屯門醫院...先發現D...文件冇帶...唉打電話比家姐叫佢送過嚟....之後我去左7-11買左D燒買食....食完媽媽送左過嚟....咁我同婆婆...就上左去8樓睇...上到去比左$100...睇E生....果E生話要煮院...咁我就同婆婆...上去....云左一陣路....上到去啦....開5到門...唉唉....果E生勁仆街....唉唉唉......開到門啦....同婆婆去到啦.....9坐左一陣....D人送左飯...嚟...婆婆....知道我冇食飯...就比D我食.....食完之後等左陣果護士嚟....果護士話要天日做X光....咁我就走左啦.....打比文茵...去左銀座云佢...行左一陣...去左食M記..^^OR左果玩具...哈哈勁好玩......之後去左...之後在去屯門E院云婆婆...家姐果D都去左........唉唉唉.....走果陣D人要...抽血..>.<之前我係曲靖抽左一陣好痛嫁........係咁抽抽抽抽......好怕....婆婆好可憐﹏之後反O企.....同家姐玩....玩到仆街...哈哈.....打日記.....我要CM......係咁..