今日起身....打比文茵..去左銀座.......係銀座行左一陣....等小濤嚟...等到啦......佢係到食m記....5里啦.!!!同文茵去左北江....食左野......上左去照貼紙相.......照完啦...等畫.......勁火.....0-0.....支筆壞左.....佢話我地正......on99.....火lor....係我地1正嫁就5叫你啦......白痴中你係著白痴果果lor....!!!畫完....之後過交啦..有條友仔咁行過嚟同我地講野.on9...行左一陣...同文茵買帽0-0......之後打比牙wing攞野......之後打比彬仔......冇人聽......云完wing....就去反銀座云小濤睇電影牙.....KERORO 軍曹大電影2:決戰水著兵團得反8:00場...唉殺佢.....買飛40蚊1果人...^^...唉小濤食m記.....我同文茵買指甲油^^比小濤....冇買到太貴啦.....之後去左7仔買野食......就上左去睇好鬼好笑........超低能勁好笑牙...﹏...睇完行左去北江坐車反o企......勁驚牙.. ..1果人行成條路..反到o企等婆婆反嚟....唉.....覺得自己好不孝 ....唉唉
今日見到好多on99人士lor....青山放假咁....火爆.....
|