| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 7 月 1 日 星期日  |
...可厭  |
分類: 未分類 |
唉.﹏. 今日好早12點左右..起左身...等去飲茶...仆街等到3點28分先走...3點35左右到左....叫野食.....餓死我....食完落去云細老...見到麻麻..公公....><食飯盒 ....sorry...總知叫佢地上去食啦....食完見到婆婆 .﹏好開心....一齊去元朗買野....oo買左3條低....哈哈......係咁玩......玩完..去云爸爸....云左啦..去買電話比細老..唉...見到表弟><好得意牙^﹏^..佢地走啦.........我地去左香x屋食野.......有條仔..同婆...係到唱歌...吊......五音不全 ....好彩自己有帶電話...... ....食完反o企..打日記....聽歌仔
|
« | 78 | 79 | 80 | 81 | 82 | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | ... | 106 | »
|