| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 23 日 星期六  |
oo...過生日  |
分類: 未分類 |
今日好開心咁起身﹏聽左文茵果電話 ...佢話嚟我o企^^好﹏牙......講完之後就問我媽攞$$...吊!..佢5撚比lor....on99.....我婆知道左就比左$500蚊我>#<多謝(好5開心咁收左)....婆婆比左$$我就同妯老去左元朗行街....我就係o企等文茵...一陣老豆打電話比我叫我落去樓攞$$ ...太感人啦...我就落左去馬路果到攞$$...o...見到文茵 ....就上我o企...玩左一陣電腦..wing..嚟左我o企玩...我洗左果頭....之後..云家姐幫我化妝 都ok啦..哈哈XD..化完啦....就去洪水橋云彭嘉運一齊去....我地先去左元朗廣場睇野之後wing.同文茵5知做D咩野走左去﹏..>#<..我就同希姐..彭..9傑..靜...去先
.點知.[[9傑.送左果禮物比我oo係倉鼠]]].....[[[李靜送金魚]]]].2果都一單單
...行左一陣...先座到上的士....點知牙wing.同文茵快過我地...oo...我地到左啦...比左的士$$就入去.啦.見左wing..文茵..同2果fd...我放低左D野..妖妖...隻倉鼠係咁走..頭過2次都云反第2次就云5到.OO.云左一陣都係5見>#<就食野...好好笑文茵同我去攞酒飲...同小儀玩...小儀紅左啦^^笑死我...我就同文茵飲OO文茵醉左小濤5比我地攞酒....OO....我彩佢..我同希姐係桌低飲..O..一陣比文茵發現左...上反去....萬潤嚟左...嘩好型牙 ..一陣5知咩事.佢地果果都有D事咁...靜啦左我去廁所.左5比我睇野..出到去好開心見到果蛋糕..係wing..同我訂...係佢地一齊比$$訂嫁..勁開心牙 .好想x嫁...但係如果我x左就5好啦..大家都係到睇住我^^...根住>9傑<..>靜<..>希姐<..>交茵<..>小儀<..>wing<.>藍<.都醉左啦..o..我飲左7貫..云云地...未醉 ..^^唉..過左一陣......嘩我地係咁偷D酒放入袋 ..食完去左公園去玩..左飲..OO我都WW地...不過未醉..哈哈......唉...希姐係咁仆街..仆上癮-=- ....文茵係咁打人...打上癮...唉﹏!我係買綠茶...做寶母..李靜係咁 ...9傑W左.......玩左一陣...就去B仔..食野﹏..5色路...得萬潤一果色路去....無奈...係咁迷路OO..經過一連串的迷路我地到左啦...要等位..//食完之後就同萬潤..鄧傑..希姐座的士反去..佢地送到我去洪水橋前小小...我就行反o企....原來牙媽同老豆上左深圳...o...唉...好熱..係咁沖涼...o.o..沖涼之後開心左..哈哈..家姐整左杯荼比我就訓啦...我飲完杯荼都訓啦....
點都好.今日好開心..都係要多謝..牙wing..文茵..靜..希姐..鄧傑..9傑..彭嘉運..十潤..[小]国亮..小濤 ...今年嚟次生日
我過得好開心牙!!!
|
« | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | ... | 106 | »
|