| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 21 日 星期四  |
| 2007-06-21 |
分類: 未分類 |
唉﹏﹏今日起左身都5知考D咩.....沖左涼出門...去左惠康等文茵..等左一陣見到9傑笑死我啦..係到買糖糖..係咁問我..咩糖好食..想買2寶..><佢買左啦...佢走左啦....等等下見到我婆婆買野...就幫佢手啦...買完就送佢出門口...走左一陣見到文茵...彬仔嚟左><...就反學校啦.....遲到左牙...好多人望住我地.....彬仔想偷走(光明正大咁走)笑死我地比人發現左..><哈哈!......一陣走得啦...就上左去......熱死我...上到去...比西恆玩左一陣.....笑死我.....問佢考d咩....佢話考英文...我信左佢....點知諗左一陣....英文!!!!5係考左咩.....問下佢.....先知比佢玩...=0=打左佢一陣啦......官官嚟左啦.....開考啦....班f3好鐘意佢咁=0=.....勁開心咁變態.......o...我好比心機咁做^^好叻叻牙!...做到ok快打鐘...再睇睇分卷....ok啦...走人....係咁云牙wing..><5見人..!就同文茵﹏靜去左龍.見到煙仔同小靜...煙仔問我羅左果NDS玩...唉好笑....一陣鄧傑羅左隻狗過嚟....隻9好=Q得意牙!!...係洪水橋9行><反左O企玩電腦...55都幾無聊...係咁聽歌...哈哈...一陣再打過..等我牙...拜拜啦</p>
|
« | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | ... | 106 | »
|