唉!!妖!!!.....嚟兩日好仆街......今日比彭哥嘈左起身叫我謝果NDS比佢....嗚!!!謝左比佢....唉.......比左d野人!!係咁串9我媽!!!!...佢係咁on9串我羅!!on9..on9.......死8kai婆 .....吊佢係咁吊我...串串下5夠串...可以羅皮帶打我羅 .不過我羅書扔..on9婆..........打完就同我講..遲到啦...快D!!!我叫佢地走先...羅!!!!!條8婆.ONON地........見8點5分就出門口...行反學校 ............行到味味見到米奇!!就同佢一齊行....反到學校諗放5放電話!!米奇就叫我放啦!!放啦!!!...我就放左啦!!!!!上到去OK..等打鍾........打鍾落左去..音樂室係咁講我老母壞話!!(WING好可憐)...過左1堂!!到科學...冇咩做訓左!!不過!!死9傑..羅左我銀包D相..都冇咩所謂牙但係!!比呂SIR收左!!我醒左先知 ...落左堂!!我問佢羅反..佢仆街話比老馮!!..吊..A左佢M咁久...都係5比反我......係5彩佢...小息WING落左去!!云左文茵同小樺!! ..打左鍾....一路訓落落到打鐘... 英文堂啦!!!............................係咁問我問題我係咁答..VERY..VERY..VERY...XXX..........唉!!!考試O老肥左嗚!!!唉到食飯!!落左去買飯飯!!....食完啦等等等事!!....上堂數學!!同玩石石玩!!....小儀羅左D化妝品玩!!佢地都好靚牙 ....(手手).....O完左.....中文堂!比官SIR玩死我!!唉....!我話自己18年前一條好漢..18年後一條好漢55叻叻.....放學啦...同WING果D去左龍情食豆花花!哈WING請我食好開心...食完我就反O企!!熱死我>..<反到O企冇人 ...好彩有鎖匙=哈哈=冇事.....等我家姐果M記...哈哈佢真係有買左...都好有得食!!!食完條ON婆反左..右吊我家姐
佢真係ONON地!唉!5打啦!!再打就比我家姐打
88,..果頭都幾痛下!嗚嗚嗚嗚.............
|