唉!!!今日林出門口果時...落左一場大雨....肥豬打嚟..話..冇傘...問我謝傘...我問下我媽!!我媽話囉傘得...不過5好遲到就得....我OK左!!!羅左把傘去龍情云肥豬果D啦!!!!去到...佢地話等停雨先走..... ...咁都等雨細小小先!!!走!!好彩冇遲=...=如果5係比人吊!!!唉!!.....反到去!!好多人水左 唉.....第1堂訓左!!!第2堂邊敢訓牙!!小息就落左去!!!...買完就上左去啦!!!...係咁食!!食食下見到周志文仆街吓死人咩 ...等佢走左!!就係咁食係咁食=...= ..食完見到小靜問佢我把傘係邊佢話你小丸到!!..就去云小丸!!!比士頭見到!!叫反課室...囉5到!!...唉......數學見到偉偉好開心牙!!!!不過5彩....同希姐玩得好開心!!.....中文都係玩落去..玩到食飯!!哈哈哈....玩明哥!!!!成班木嘴係到睇X書 仆街......玩玩下左要上堂啦!!!左等放學.....放學同小儀去左元朗...還碟...見到家姐!..就同家姐走..小儀同佢媽媽走^^...反到O企...家姐羅左我果電腦玩...我冇得玩!!!就訓左一陣... ....訓到食飯 冇人叫我!!仆街..自己起身食!!食完!!羅反果電腦同靜玩MSN話99D野!唉!!!我老母好煩!!好想打7佢.講完!!聽歌仔^^好好聽^^就訓...閃人88
...作家!!!!聽好!!!!要作就5好作到人地身上!!!!好無故囉.....5見你作下自己發姣......我會扮Q囉.....你Q我好多啦!!!好一聲當你做朋友.....5好叫你做8婆...............朋友5想同你做落去!啦......
|