| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 19 日 星期二  |
今日好悶''  |
分類: 未分類 |
唉!!今日好叻叻....1點左右就起左身啦^^....打左比文茵...睇下去邊好..我地都冇$$...所以冇去到..><...去身沖涼..睇電視...睇楊貴妃.7到呀.頂5順....之後..沖涼..沖完表弟果d嚟左...妖!!!羅我果電腦玩....5比佢玩就同佢媽講...好仆街羅... 佢同我細老玩左一陣...我吊佢..比反我^^......過左一陣要食飯啦...pk牙...今晚果..晚餐食死人咁!....食完..玩電腦.﹏玩左一陣..沖涼..﹏﹏..打日記....同靜玩msn............................................5打啦....拜科
|
« | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | ... | 106 | »
|