| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 8 日 星期五  |
sorry牙!香  |
分類: 未分類 |
唉!同平時一樣..比莊B追$$>.<5記得帶牙!!比老馮吊.仆街仔!!....根住冇事啦!英文堂冇咩做!!想訓啦!!係咁比小儀玩 無奈...唉..吓餐死 .....玩完!!佢5比我訓!!....中文堂..石梓係咁蝦我..鳴鳴 .....小息同靜靜..WING..馮婷..落左去^^!!買野果時比F1班仆街婆!係咁[碧]爆粗吊佢地ON9....食完上去!!歷化..-0-黃XX玩咩比賽-=-我地V左哈哈..太叻叻啦 ....數學問香香謝左果電話....打去叫外賣!!叫左3果飯..彬仔2果!!打左之後上堂!!做乖乖女上堂..到左食飯落左去羅飯!!上到去..佢地左5開飯!!等到老馮上嚟先開...仆街食食下!!香香果電話D左出嚟!!比老馮見到收左!!無奈....>3<內心好5開心!!香香話冇事!!但係我種係好5開心! ......Sorry牙!!到左科學堂同香香講左一陣野!!就幫佢畫畫!!畫到普通話堂>3<咁做我內心會開心D..畫完之後..玩9傑!!佢收到情信牙!!5知係邊果寫!哈哈....萬人迷 玩玩下!!打左=果雷 ...O...停電!!唉...學校好廢...冇避雷針..今年停第3次電..唉...係咁打!!!吓死我!嗚嗚....打完!!放左果心^^...放左果放!!去左云老馮...佢知道果電話5係我!!>.<問左我好多野!!!!!...叫我同香香去1樓云佢....吊左好奈!!問左好多野!!冇啦啦問我琴日係米同WING放!!-0-......佢好5成實.....比佢吊完就去龍情!果老板請我地飲[真珠奶茶]好好人^^根住叫左彭哥嚟羅果NDS比WING!!根住.文茵!..彭哥嚟左我O企..玩電腦...玩完!!就送文茵去洪水橋坐車車^^..根住係O企落下等家姐!!係等中見到..蟲蟲..好多..有小強..大強...飛蛾!!係咁叫!!!...^^/..!好白痴!!等到啦就反O企!!上到去佢地都食完飯!!我5想食就!玩電腦..玩玩下死9傑..話係到食糖水 ...好想食!!果死人頭!!係咁講!!好想打佢!!仆街>.<...5打啦!!!88係咁先!!
|
« | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | 97 | 98 | 99 | 100 | 101 | ... | 106 | »
|