| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 20 日 星期三  |
^口^莓一天!....  |
分類: 未分類 |
唉...早上日子一樣......放學同文茵﹏靜去左元朗玩....玩左一陣..鄧傑.同鄧x嚟左...勁好笑!.....玩左一陣佢地走左...我地去左食何粉..D何粉..好好食 ...不過=0=文茵﹏靜係咁+醋 O左.....食完啦...去左7仔買野飲...買完....嘩.勁大雨牙!.我係咁走.佢2果係咁叫=0=D人睇9我地..7到係咁!....之後係咁走....佢地係咁叫..成身O左...好冷牙!....!去左千色...冷死人....入到去D人睇煮我地!!好7牙... ....去左吹杉....吹完上左去睇毛巾.....^^係咁行..根住就嚟左我O企到玩...好好想訓..佢地玩到7點幾...我老母同我外婆反左嚟....吊我老母勁ON9...係咁吊7我羅!!KAI..一勁我送左文茵﹏靜走....反到O企食飯...食食下左吊我...話我偷左佢果粉底..ON99偷你D野咩]]]...佢咁同佢嘈....嘈嘈下...話我老豆.幫我...勁KAI羅.....勁想打7佢[[不過5得呢]].....食完飯...睇左一陣電視....家姐反左...買左雞蛋仔比我食..><好覺得好感動牙....佢玩我果電腦成晚....睇[[熱情仲夏]]好好笑羅^^..睇=完就沖涼訓左啦....冇打到日記....
|
« | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | 93 | 94 | 95 | 96 | ... | 106 | »
|