| «‹ June 2026 ›» | | S | M | T | W | T | F | S | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | 28 | 29 | 30 | |
|
2007 年 6 月 25 日 星期一  |
| 2007-06-25 |
分類: 未分類 |
今蕉﹏落雨....牙媽車反學......反到學校發現自己條p褲係夏威夷色...!!oo....比老馮果色狼見到...on99.﹏叫左我出去>'<死得....佢打電話比我老母.勁仆街LOR...係咁叫人睇....4仔咩...ON99...咁想睇...自己買4仔牙...仆街啦﹏...唉..吊完之後.反課室...冇野做...同希姐玩....玩玩玩.....唉...咁次考試好左﹏叻左...O.O....反學等放學...!!.放學成校冇得走...勁ON9LOR....根住﹏放左..同文茵同靜去左龍情唉.....見到打機一族..係到打機,....我見到小靜..問佢攞反NDS..哈哈我都係打機一族XD .....打左一陣....佢地嚟左我O企...玩!!...一走上.熱死人...玩左一陣我果FD上左嚟幫我單野﹏...彭彭都嚟左..OO..係咁玩....一陣果果海豚上左嚟...比我地玩死笑死....但係覺得都係朋友..但係佢太....XX...冇法啦...5玩太多啦﹏ ...根住到56點去左龍情...食野....發生左一件事....係開心定係5開心呢...好想大哭一場...但係5得...一定5可以......要加油....^^ ....勁5開心....想云果人講下....冇.....反到O企死都要笑...頂5順自己係咩事.........心開5好訓先啦88.....................好開心文茵會做我果朋友.多謝.........有D事太心酸啦﹏
|
« | 83 | 84 | 85 | 86 | 87 | 88 | 89 | 90 | 91 | 92 | ... | 106 | »
|