今蕉早..9:00鍾起身!..沖涼....沖沖下文茵打比我..oo..沖完勁大雨.lor...5知果天想點....唉....5想文茵等...就出左去啦...勁仆街lor....行人路d水勁高lor..咁我就行單車道啦.....一果貨櫃車行過...嘩d水過到牙....成果人x左.....火到牙....反到學校....上課室..o..冇像根....老馮係課室...入左廁所...問人謝...謝左一陣...得左....入課室..!﹏..冇事...同希姐講野....落勁大雨lor.....都要去.....係車到同靜玩..NDS...食野...同小儀...香香....照相...!!好好笑.OK快到...落車大大大雨.......入去玩...勁白痴LOr我地.....放左放...靜﹏文茵嚟左我o企玩電腦....之後去左龍情食野......玩=笑死我....食完啦....去惠康玩....玩到笑死我...同靜..玩糖...我變左大網牙!!!靜變左大紅嘴...之後玩玩下5見左果銀鮑...之後都云反.....哈哈5打啦88
吊你收啦!!....5好係到玩野啦...要玩光明正大咁玩...啦.....仆街婆!!
|